Στις μέρες μας, είναι επίκαιρη όσο ποτέ, η αναγκαιότητα αποκάλυψης και διάδοσης άλλης μιας αλήθειας. Ίσως της πιο σημαντικής αλήθειας στην ιστορία του ανθρωπίνου γένους, την οποίαν έχουν φροντίσει κάποιοι να αποκρύψουν οδηγώντας τον Έλληνα σε ένα νέο εμφύλιο. Σε μια εντέχνως σκηνοθετημένη σύγκρουση, που όχι μόνο δεν υφίσταται αλλά τουναντίον υπάρχει απόλυτη ταύτιση ή μάλλον αρμονική συνέχεια. Στις έννοιες Ελληνισμός και Χριστιανισμός...
Αν και η τακτική (ή καλύτερα η...πολιτική για να είμαστε και στο πνεύμα των ημερών) του παρόντος blog είναι να αναρτώνται μόνο...φρέσκες σκέψεις, εν τούτοις, απεφάσισα να δημοσιεύσω εδώ ένα παλιό άρθρο μου, το οποίο δημοσιεύτηκε λίγα χρόνια πριν στο περιοδικό «Ελληνική Αγωγή», εμπλουτισμένο με νέα στοιχεία και αποκαλύψεις, για να παρουσιάσω με πλήρη σαφήνεια - ακριβώς αυτή την κρίσιμη περίοδο που διανύει η χώρα μας - το πόσο «δένει» ο αρχαίος Ελληνικός κόσμος με την ζωή και την διδασκαλία του Ιησού Χριστού καθώς και το μέγεθος της πλάνης, στην οποίαν έχουν υποπέσει όσοι ισχυρίζονται το αντίθετο.
Πλάνη, η οποία αποτελεί προϊόν μιας καλοστημένης απάτης, που υφίσταται εδώ και πάρα πολλές εκατοντάδες χρόνια και η οποία δυστυχώς διαιωνίζεται και στις μέρες μας αφού ούτε το Υπουργείο Εθνικής (Εθνικής Γιωργάκη, Εθνικής...) Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά ούτε και η επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος σπεύδει να ξεσκεπάσει, αποκαθιστώντας την ιστορική αλήθεια. (Γιατί άραγε;) Κατά συνέπεια, είναι πολύ πιθανό μερικοί από εσάς να διαβάζετε τα ακόλουθα ιστορικά δρώμενα για πρώτη φορά, οπότε πριν...προκάνετε να με κατηγορήσετε ως...ακραίο καλό θα ήταν να κάνετε την προσωπική σας έρευνα για να διαπιστώσετε εάν ισχύουν ή όχι.
Κατ’ αρχάς, όπως όλοι γνωρίζουμε ο Ιησούς ΔΕΝ ήταν Ιουδαίος διότι τόπος γέννησης του ήταν η Ναζαρέτ της Γαλιλαίας, η οποία ήταν Ελληνική αποικία όπως άλλες...250 Ελληνικές πόλεις, των οποίων οι πληθυσμοί ήσαν Έλληνες το γένος! Και βεβαίως, οι ανωτέρω αποικισμοί χάνονται στην αχλύ του χρόνου μιας και οι πρώτοι Έλληνες άποικοι, οι ΚρητοΜινωίτες, (λέγε μας Φιλισταίους) για τους οποίους πολλά κατάπτυστα κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης αναφέρουν ρητά και...απαξιωτικά "σφαγιάσθε τους Έλληνες", έχουν βρεθεί εκεί πολύ πριν οι τσοπάνηδες της ερήμου κατορθώσουν τελικά να βρουν (μετά από...150 χρόνια που τους πήρε να βγουν απ' την έρημο) έναν μόνιμο τόπο εγκατάστασής τους! Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και κατεγγεγραμμένα στην ιστορία...(Μάλιστα, λίαν προσφάτως, ο αρχαιολόγος Βίκτωρ Σαρηγιαννίδης ανεκάλυψε Μινωικό ανάκτορο στο...Τουρκμενιστάν, στο ανατολικό Αφγανιστάν, είδηση, η οποία απεσιωπήθη σχεδόν από το σύνολο των media! Φανταστείτε μέχρι, πού είχαν φτάσει οι πρόγονοί μας...)
Κατά συνέπεια, εάν μπορούμε να ομιλούμε για γενετικό και βιολογικό κλάδο καταγωγής του Θεανθρώπου, αυτός δεν ήταν άλλος από Ελληνικός. Και μόνο το όνομα Ιησούς παραπέμπει στο αρχαίο Ελληνικό Ιάσων ενώ προέρχεται απ' την Ελληνική λέξη ίασις, που ως γνωστόν, σημαίνει θεραπεία. Αλλά και το πραγματικό, βαπτιστικό όνομα του Ιησου, το Εμμανουήλ, είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ και σημαίνει "ο δικός μας ηλιακός νους" (Εμμα-νου-ηλ!) Όλα τα ονόματα, τα οποία εμπεριέχουν την κατάληξη -ηλ, όπως για παράδειγμα Μιχαήλ, Γαβριήλ, όχι μόνο είναι Ελληνικά αλλά υποδηλώνουν απογόνους...φωτοφόρων όντων, ηλιακούς γόνους. (Ποιούς άραγε;)
Θέλετε άλλην μια απόδειξη, η οποία είναι γνωστή τοις...πάσι; Ο Κύριος με τους μαθητές του και όλον τον ντόπιο πληθυσμό ομιλούσε Ελληνικά. Την μοναδική φορά, που επεχείρησε να μιλήσει Αραμαϊκά, την γλώσσα των Εβραίων δηλαδή, πολύ απλά δεν τον κατάλαβαν! Και αυτό έγινε βεβαίως, όταν ευρίσκονταν επάνω στο Σταυρό και είπε το αλησμόνητο "Ηλί ηλί, λαμά σεβά χθανί" αν και αρκετοί ιστορικοί μελετητές υποστηρίζουν πως ακόμα και τότε μιλούσε Ελληνικά...! Δηλαδή, "Ηλί ηλί λάμα σαβαί χθόνιοι", που σημαίνει "ψηλά, ψηλά με χαρά ανεβαίνει η ψυχή μου στον Θεό, στους Θεούς..."
Ο βασικός άξονας της διδασκαλίας του Κυρίου, το θεόπεμπτο δόγμα «αγαπάτε αλλήλους», ότι πιο καινοτόμο και πρωτοποριακό είχε ειπωθεί ποτέ στην ως τότε ιστορία της ανθρωπότητας, δεν ήταν παρά η θεωρητική επανάληψη της Ελληνικής έννοιας της φιλοξενίας, η οποία σημαίνει ακριβώς αγάπη προς τον ξένο και μάλιστα έμπρακτη, ευρέως καθιερωμένη και κοινωνικά θεσμοθετημένη.
Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν οι πρώτοι οι οποίοι αντελήφθησαν την έννοια του ενός Θεού. Και αυτό βέβαια έγινε πολύ προ της εποχής του Σωκράτους. Ο ποιητής των πάντων παρουσιάστηκε σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια στον Ερμή τον Τρισμέγιστο με το όνομα Ποιμάνδρης και του απεκάλυψε τις Συμπαντικές αλήθειες. Στη συνέχεια, η ημίθεη οντότητα του Ερμού ταξίδεψε σε όλο τον πλανήτη και διέδωσε τον πολιτισμό σε όλα τα έθνη. Οι παραδόσεις και οι μυθολογίες όλων των λαών απ' την Κίνα ως την Αίγυπτο και την Λατινική Αμερική μιλούν για έναν ιπτάμενο, λευκό θεό που δίδαξε στους αυτόχθονες τη γνώση, σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας! Και όταν οι προφορικές μαρτυρίες έρχονται και...ταυτοποιούνται με τα αρχαιολογικά ευρύματα, που συνεχώς ανακύπτουν, όπως για παράδειγμα μαίανδροι και άλλα Ελληνικά σύμβολα ή απομεινάρια Ελληνικών πυραμίδων και ανακτόρων σε κάθε γωνιά της Γης, ε τότε το αποτέλεσμα είναι πράγματι εκπληκτικό!
Εκτός από την Ερμητική Θεολογία, Θείες αποκαλύψεις εμπεριέχονται και σε άλλα αρχαία κείμενα, όπως η «Θεογονία του Ησιόδου» και τα «Ορφικά». Από τον Πυθαγόρα και τον Ξενοφάνη, έως τον Πλάτωνα και τον Επίκτητο, οι αρχαίοι Έλληνες Θεοί προσεγγίσθηκαν, ως εκφάνσεις και ιδιότητες μιας και μόνης θεότητας. Μιας θεότητας, της οποίας η ενσάρκωση παρουσιάζεται ανάγλυφα στον περίπατο του Αποστόλου Παύλου στους δρόμους της Αθήνας, αντικρίζοντας τον βωμό του «Αγνώστου Θεού».
Ο Ξενοφάνης παρουσιάζει την έννοια του Θείου «όλο νόηση, ον και μη ον, κινητός και ακίνητος, πεπερασμένος και άπειρος». (Η. Diels «Απόσπασμα»23). Ο Σόλων ομιλεί για τον άσαρκο Θεό, ο οποίος θα ενσαρκωθεί, θα λυτρώσει τους ανθρώπους από τα πάθη τους και θα κρεμαστεί με την θέλησή του! Στην «Απολογία του Σωκράτους» αναφέρεται ο «ερχόμενος-ελευθερωτής, που θα μεριμνήσει για το ποίμνιό του. Για τον «σωτήρα-λυτρωτή», ο οποίος θα νικήσει τον θάνατο για να μην διαποτιστεί και καταβυθιστεί ο υλικός-φθαρτός κόσμος στο τέλμα της σύγχυσης κάνει λόγο και ο Πλάτων στην «Πολιτεία».
Επειδή κατά συνέπεια, η αυθεντικότητα της Δημιουργίας ήταν ένα Θείο μυστικό που έγινε πλήρως κατανοητό απ' τον Ελληνικό ανθρώπινο γόνο, η απεικόνισή του στις υπόλοιπες φυλές της γης, απετέλεσε αντανακλάσεις και μεταλαμπαδεύσεις των εμφανίσεων του Δημιουργού στους Έλληνες. Για παράδειγμα, η «Γέννεση» η οποία αποτελεί το πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης δεν είναι παρά ένα αντίγραφο και μάλιστα κακέκτυπο των αρχαίων Ελληνικών κειμένων. Συνεγράφη από τον Μωυσή την περίοδο που επιχειρούσε να ελευθερώσει τον λαό του από τους Αιγυπτίους, γύρω στο 1450 π.Χ., χρησιμοποιώντας αρχεία των ιερέων της Σαϊδας, όπου υπήρχαν συγγράμματα ακόμα και της εποχής του Πρωτέα. Ο δε Μωησής ήταν και ο ίδιος ιερέας της Ηλιουπόλεως με το όνομα Οσρασίφ. (Μανέθων, Αιγυπτιακά). Είχε Ελληνική Παιδεία και είχε αναγνώσει πληθώρα Ελληνικών συγγραμμάτων...
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στις φιλοσοφικές σχολές της αρχαίας Ελλάδος - από τις οποίες άντλησαν τόσα πολλά στοιχεία οι πρώτοι Χριστιανοί – ειδικότερα δε στους Στωικούς φιλοσόφους. Ο κεντρικός άξονας της διδασκαλίας τους, ο ενδοκόσμιος ή αλλιώς «σπερματικός Λόγος» έπαιξε σπουδαίο ρόλο στους Χριστιανούς Απολογητές διότι περικλύει εντός του το σπέρμα της ζωής και την αιτία της δημιουργίας των πάντων. Οι Στωικοί πίστευαν, ότι τα πάντα διαπερνά ο ενδοκόσμιος Λόγος, ο οποίος κατευθύνει ορθώς και παναγάθως την πορεία του κόσμου. Ορίζεται δε και ως Ειμαρμένη ή Θεία Πρόνοια.
Η Στωική φιλοσοφία υπήρξε ταυτοχρόνως θρησκεία και φιλοσοφία. Θρησκεία μεν, για την δύναμη του πάθους και την θρησκευτική - υπό το πρίσμα της θεότητος – θεώρηση της ζωής και του κόσμου, φιλοσοφία δε, διότι βασίζονταν μόνο στον ορθό λόγο και δεν επικαλείτο μαγικές δυνάμεις ή υπερφυσικές αποκαλύψεις. Και ως θρησκεία και ως φιλοσοφία είχε τρομακτική επίδραση στις επόμενες γενεές. Ως προφήτες και ως χριστιανοί ιεραπόστολοι, οι διδάσκαλοι της Ποικίλης Στοάς προσπαθούσαν να εμφυσήσουν στις ψυχές των ανθρώπων την αυτοπεποίθηση για την μετάβαση προς την τελειότητα τόσο του ανθρώπου όσο και του κόσμου.
Οι Στωικοί ανεδείχθησαν οι αυστηρότεροι ηθικοπλάστες της αρχαιότητας ενώ η έννοια της ηθικής, στην οποία πίστευαν, δομείται από τους βασικούς όρους καθήκον και συνείδηση. Για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη του ηθικού αλλά και του φυσικού κακού, χρησιμοποιούσαν τον νόμο της αντιθέσεως, λέγοντας, ότι δεν θα ήταν δυνατόν να έχουμε την ιδέα του αγαθού εάν δεν υπήρχε το κακό, όπως δεν θα είχαμε την εικόνα της δικαιοσύνης και της αλήθειας εάν δεν υπήρχε η αδικία και το ψεύδος. Το κακό υφίσταται «κατά παρακολούθησιν του αγαθού» (Στωϊκά εναντιώματα 35,3). Παρόμοια στοιχεία συναντούμε στην διδασκαλία του Ηρακλείτου, τον οποίον εθαύμαζαν οι Στωικοί αλλά και στον Πλάτωνα, σύμφωνα με τον οποίον το κακό αποτελεί την αναγκαίαν αντίθεση του αγαθού γι’ αυτό και δεν μπορεί να εκλείψει. Κατά συνέπεια, το ηθικώς κακό δεν είναι πραγματικό κακό εφ’ όσων χρησιμεύει για την αρμονία του συνόλου και πληρεί κάποιον σκοπό.
Οι Στωϊκοί μάλιστα προχώρησαν ακόμη περισσότερο, αρνούμενοι και αυτήν την ύπαρξη του κακού, θεωρώντας το απλώς σαν κατώτατη βαθμίδα του αγαθού! Ο φαύλος έλεγαν, υποβιβάζει τον εαυτό του στην κατώτατη βαθμίδα του ανθρωπισμού, πλησιάζοντας το επίπεδο του ζώου. Και όπως δεν καταστρέφεται η αρμονία και η φυσική τελειότητα του κόσμου με την ύπαρξη ζώων και φυτών παραπλεύρως των ανθρώπων, κατ’ ανάλογο τρόπο δεν καταστρέφεται και η αρμονία της κοινωνίας με την ύπαρξη των φαύλων ανθρώπων μαζί με τους αγαθούς! Θαυμάστε μεγαλείο νοητικής ισχύος αλλά και ήθους...
Επίσης, υπεστήριζαν, ότι οι δοκιμασίες αποστέλλονται από τον Θεό στους αγαθούς, ούτως ώστε οι τελευταίοι να ασκούν την αρετή τους, ακριβώς, όπως ο δάσκαλος αναθέτει τα δύσκολα προβλήματα στους αρίστους μαθητές. Η συγκεκριμένη αντίληψη μετεφέρθη αυτούσια στην χριστιανική διδασκαλία, όπως και ο όρος της «θείας οικονομίας».
Τα συγγράμματά του Επικτήτου, του Σενέκα και του Μάρκου Αυρηλίου έχουν μεταφρασθεί σε πολλές Ευρωπαϊκές γλώσσες και διδάσκονται στα σχολεία, εκτός βεβαίως των...Ελληνικών! Οι ιδέες του Επικτήτου ήσαν τόσο παραπλήσιες προς τις χριστιανικές, ώστε υπεστηρίζετο από πολλούς, ότι ήταν Χριστιανός. Ακολούθως, οι Χριστιανοί Απολογητές, ο Αυγουστίνος, ο Αμβρόσιος αλλά και μεταγενέστεροι, όπως ο Τζων Λοκ, ο Καντ αλλά και πολλοί συγγραφείς και φιλόσοφοι των νεωτέρων ετών έχουν δανεισθεί πολλά στοιχεία από τους Στωϊκούς, κυρίως σε θέματα ηθικής.
Είναι γνωστό από το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο, ότι όταν ζήτησαν να δουν τον Κύριο Έλληνες απεσταλμένοι του Δελφικού Μαντείου, εκείνος απήντησε: "Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου." Και συνέχισε: "Μόνη γαρ η Ελλάς αψευδώς ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμη." Αυτή η τελευταία ρήσις του Ιησού Χριστού δεν υπάρχει στα Ευαγγέλια διότι αφαιρέθηκε λίγο πριν την Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο, το 325 μ.Χ. Ευτυχώς, κατεγράφη από τον Αλεξανδρινό φιλόσοφο Φίλωνα και αναφέρεται στο έργο του «Περί του Προνοία Θεού διοικείσθαι τον κόσμον».
Ο Φίλωνας έζησε την εποχή του Ιησού (25 π.Χ. - 45 μ.Χ. ) ήταν δε γνώστης ενός μεγάλου μέρους της διδασκαλίας του. Ο καθηγητής Πανεπιστημίου Ε. Πρόκος ερευνώντας το 1974 στη βιβλιοθήκη του Βατικανώ ανεκάλυψε, ότι η φράση "μόνη γαρ η Ελλάς αψευδώς ανθρωπογονεί...", αποτελεί μέρος του κατά Ιωάννη Ευαγγελίου συνέχεια του λόγου, στον οποίον ο Ιησούς φανερώνει, ότι θα δοξασθεί απ' τους Έλληνες. Η Θεία Αποκάλυψις, ότι η Ελλάς είναι η πηγή του Πανανθρώπινου Πολιτισμού βγαίνει απ' το στόμα του Θεανθρώπου, τονίζοντας ότι η τελευταία προέρχεται απ' τη σπορά θεϊκού γόνου στη Γη. Γι' αυτό και ανθρωπογονεί, ποιεί δηλαδή ανθρώπους, όπως οι Έλληνες Ολύμπιοι Πατριάρχες και όπως ο Αδαμαϊκός γόνος πριν καταστεί εκπεσών. Αυτό ήταν άλλωστε και το αρχικό σχέδιο δημιουργίας του Θεού για τον άνθρωπο, να ποιεί δηλαδή τον όμοιό του, όπως οι Άγγελοι και όχι να γεννά.
Η τελετή επικλήσεως της ιερής φλόγας του Απόλλωνος κατά την έναρξη των Ολυμπιακών αγώνων αποτελεί Πρόπομπό της τελετής ελεύσεως του Αγίου Φωτός στη μετά Χριστού κοινωνία. Αυτή η συνέχεια της Θείας επενεργείας στο τιμημένο γένος των Ελλήνων αποκαλύπτεται σήμερα με τον υπερφυσικό τρόπο αφίξεως του Αγίου Φωτός, υπό μορφήν ηλεκτρικής εκκένωσης, ανάβοντας αυτόματα τους πυρσούς του Έλληνα Πατριάρχη στον Πανάγιο Τάφο αλλά και πολλών πιστών μέσα στον Ναό. Αυτή είναι η καλύτερη απάντηση σε όσους επιχειρούν να σπιλώσουν την πίστη μας μιλώντας για...κρυμμένους αναπτήρες και για ελεγχόμενες αναφλέξεις κεριών στον Ναό της Αναστάσεως. Τους συμβουλεύω να επισκεφτούν αυτό το ιερό μέρος κάποια Ανάσταση και να βιώσουν την αλήθεια του θαύματος μόνοι τους. Μόνο τότε θα καταλάβουν...
Το 1579 μ.Χ. οι Αρμένιοι Ορθόδοξοι δωροδόκησαν τον Τούρκο διοικητή της Ιερουσαλήμ και εξεδίωξαν τον Έλληνα Πατριάρχη απ' τον Ναό της Αναστάσεως με σκοπό να τελέσουν οι ίδιοι την τελετή ελεύσεως του Αγίου Φωτός. Ο Πατριάρχης και οι Έλληνες πιστοί προσεύχονταν στην αυλή του Ναού, όταν ξαφνικά μια εκ των μαρμάρινων στηλών της κεντρικής Πύλης εσχίσθη και το Άγιο Φως εξήλθε από εκεί! Ο Μωαμεθανός Εμίρης, ο οποίος φρουρούσε τους Έλληνες εθαύμασε απ' το συνταρακτικό αυτό σημάδι και έγινε Χριστιανός ενώ οι άλλοι Τούρκοι βλέποντας τον να αλλαξοπιστεί τον έκαψαν ζωντανό μπροστά στην Πύλη του Ναού όπου μέχρι και σήμερα σώζονται τα ίχνη των ποδιών του...
Το μεγαλύτερο κατά συνέπεια θαύμα της Ορθοδοξίας, η αυτόματη άφιξις του Αγίου Φωτός, επιτελείται μόνο απ' την παρουσία Ορθοδόξου αλλά ταυτόχρονα και Έλληνος Πατριάρχη. Αυτό είναι μια Ιερή Παρακαταθήκη την οποία πρέπει να διαφυλλάξουμε και να τιμήσουμε, υπενθυμίζοντας σε όλη την Οικουμένη την ξεχωριστή γονιδιακή και πνευματική καταγωγή του γένους των Ελλήνων.
Οι μαρτυρίες πολλών Αγίων της Πίστεώς μας αποτελούν τις καλύτερες αποδείξεις και τις πιο στέρεες γέφυρες για την σύνδεση του αρχαίου Ελληνικού κόσμου με τον Χριστιανισμό! Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Άγιος Αθανάσιος, διέσωσε αρκετά χειρόγραφα χρησμών των αρχαίων Ελλήνων σοφών για τον ερχομό του Ιησου Χριστού στην Γη! Τα παραπάνω συναντώνται σε χειρόγραφους κώδικες, οι οποίοι ενυπάρχουν στο Βατικανώ και σε αρκετά μοναστήρια του Αγίου Όρους. Το εκπληκτικό βιβλίο «Τα αρχεία της Χαμένης Γνώσης, Λόγοι Πυρός» του Παναγιώτη Τουλάτου, του οποίου έχω κάνει την επιστημονική επιμέλεια, παρουσιάζει ενδελεχώς όλα τα αρχαία κείμενα και τις πηγές, στις οποίες αναφέρεται ο Άγιος Αθανάσιος δια του λόγου το αληθές!
Ο Άγιος ήταν γνώστης της αλήθειας αφού διετέλεσε επί αρκετά έτη διευθυντής της περίφημης βιβλιοθήκης της Αλεξανδρείας, όπου ήταν συσσωρευμένο το απόσταγμα της σοφίας του αρχαίου κόσμου. Στο έργο του «Εξηγητικόν περί του εν Αθήναις ναού» αποκαλύπτει σε ποιόν πραγματικά ανήκε ο ναός του Αγνώστου Θεού των Αθηνών, παραθέτωντας τις προφητείες των Ελλήνων για την έλευση του Χριστού στην Γη.
Η Αγία Μεγαλομάρτυς Αικατερίνη, κόρη του ηγεμόνος της Αλεξανδρείας Κόστου, (αρχάς του 4ου αιώνος μ.Χ.) γνωστή για την εξαιρετική της μόρφωση, την αριστοκρατική της καταγωγή και την εκτυφλωτική της ομορφιά, παρουσιάστηκε ενώπιον του Αυτοκράτορος Μαξεντίου και αφού τον κατηγόρησε δημοσίως για τις θυσίες του στα είδωλα, (οι Ρωμαίοι σε αντίθεση με τους Έλληνες δεν εξυμνούσαν το κάλλος αλλά λάτρευαν τα είδωλα και τις πέτρες) ομολόγησε την πίστη της στον Χριστό. Ο Αυτοκράτορας, μένοντας έκθαμβος απ’ την ομορφιά της, έψαξε και βρήκε πενήντα ρήτορες από όλη την έκταση της Αυτοκρατορίας για να την πείσουν να αρνηθεί τον Χριστό.
Αντί να γίνει όμως αυτό, τα λόγια της Αγίας Αικατερίνης έγιναν αφορμή να στραφούν τελικά οι...πενήντα ρήτορες προς τον Χριστιανισμό! Το ίδιο και η γυνάικα του Αυτοκράτορος, ένας αξιωματικός και διακόσιοι στρατιώτες και ποίος ξέρει πόσοι άλλοι ακόμα εάν ο Αυτοκράτορας δεν διέταζε να της πάρουν το κεφάλι! Με αυτό τον τρόπο μαρτύρησε η Αγία Αικατερίνη. Αυτή η άγια ψυχούλα, επειδή απεκάλυψε την αλήθεια...
Ως πειστήρια, τα οποία άφησαν κυριολεκτικά άφωνους τους πενήντα ρήτορες, η Αγία Αικατερίνη παρουσίασε και ανέγνωσε τις γραπτές προφητείες των αρχαίων φιλοσόφων, όπως του Ομήρου, του Διοδώρου, του Πλουτάρχου, του Ορφέως, του Σοφοκλέους καθώς και χρησμούς της Σίβυλλας και του Απόλλωνος. Αυτά καταγράφονται στο Μαρτυρολόγιο του Σινά αλλά και σε χειρόγραφα περγαμηνών, οι οποίες ευρίσκονται και φυλάσσονται σε πολλές μονές του Αγίου Όρους.
Οι προφητείες των Σιβυλλών, αποτελούν θεόπνευστες μαρτυρίες για την πραγμάτωση του ενιαίου σχεδίου του Δημιουργού από καταβολής κόσμου. Η ετυμολογία της λέξης Σίβυλλα προέρχεται από τη ρίζα σιο-, που σημαίνει θεϊκός και τη ρίζα βουλή, που σημαίνει θέληση. Κατά συνέπεια, υποδηλώνει αυτή, η οποία αποκαλύπτει τη θέληση του Θεού. Δεν φανερώνει δηλαδή το όνομα κάποιας γυναίκας αλλά το ιεραρχικό αξίωμα που προσδιορίζει όλες τις Ελληνίδες προφήτισσες της αρχαιότητας.
Η πρώτη Σίβυλλα ονομάζεται Σίβυλλα η Δελφίς και είναι η Άρτεμις, η αδερφή του Απόλλωνος, όπως γνωστοποιείται στα Σχόλια εις τας «Όρνιθας» του Αριστοφάνους και επιβεβαιώνεται από τον Κλήμη τον Αλεξανδρέα, ο οποίος μας διασώζει ένα μικρό τμήμα μιας ποιητικής της ψαλμωδίας. Η Σίβυλλα Άρτεμις, ούσα Ολύμπια, δεν είναι απλά πανάρχαιη αλλά και άχρονη αφού η αγγελική υπόσταση της προϋπάρχει της δημιουργίας του ανθρωπίνου γένους. Ήταν δε αρχιέρεια του ιερατικού αξιώματος των Σιβύλλων. Όλες οι Σίβυλλες, ανεξαρτήτως του τόπου δράσης τους, ήταν ιέρειες του Απόλλωνος.
Την πιο σημαντική θέση μεταξύ των Σιβυλλών κατέχει η Σίβυλλα η Ερυθραία, η οποία σύμφωνα με την επικρατέστερη εκδοχή ήταν κόρη του Απόλλωνος και της Λάμιας. Ο Παυσανίας στα «Φωκικά» του μας πληροφορεί ότι έζησε προ του Τρωϊκού Πολέμου, γεγονός που εναρμονίζεται και με τη μαρτυρία του Μεγάλου Αθανασίου, ο οποίος για να φανερώσει στον Άρειο το Λόγο της Αλήθειας, μεταξύ των επιχειρημάτων που χρησιμοποίησε ήταν και οι χρησμοί της Σίβυλλας της Ερυθραίας, την παρουσία της οποίας, την τοποθετεί χρονικά τρεις χιλιάδες χρόνια πριν την εποχή του, δηλαδή γύρω στο 2700 π.Χ.
Ο χρησμός της Σίβυλλας της Ερυθραίας με ακροστιχίδα ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΘΕΟΥ ΥΙΟΣ ΣΩΤΗΡ ΣΤΑΥΡΟΣ διασώζεται στο έργο του Ευσεβίου «Εις τον βίον Κωνσταντίνου» όπως επίσης και σε πολλές συλλογές Συβιλλικών Χρησμών και σε πολλά χειρόγραφα που βρίσκονται διάσπαρτα τόσο στο Άγιο Όρος όσο και στις μεγάλες βιβλιοθήκες της Δύσης. Ο ένατος στίχος της προφητείας "Εκκαύσει δε το πυρ γην ουρανόν ηδέ θάλασσαν" μετατρέπει στην ακροστιχίδα το όνομα ΧΡΙΣΤΟΣ σε ΧΡΕΙΣΤΟΣ. Το πρόσθετο Ε συμβολίζει τον Ερχόμενον του οποίου η έλευση προετοιμάστηκε από τη δράση των Εγρήγορων Ε, δηλαδή των Ολυμπίων.
Στον προτελευταίο στίχο η Σίβυλλα αποκαλύπτει ότι το όνομα Ιησούς Χρειστός είναι το όνομα του Θεού: "Ούτος ο νυν προγραφείς εν ακροστιχίοις θεός ημών". Ο συγκεκριμένος χρησμός της Σίβυλλας είναι η πρώτη εσχατολογική Αποκάλυψη της ανθρώπινης ιστορίας, η οποία ολοκληρώνεται και επισφραγίζεται μετά Χριστόν, με την «Αποκάλυψη του Ιωάννου». Οι χρησμοί της Σίβυλλας της Ερυθραίας προφητεύουν τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, τη Γέννηση του Χριστού και τα σημαντικότερα γεγονότα της ζωής του, την τριήμερο Ταφή και την Ανάστασή του αλλά και τα γεγονότα της συντέλειας του κόσμου, όπου οι ομοιότητες με την Αποκάλυψη του Ιωάννου είναι εκπληκτικές.
Η Σίβυλλα φανερώνει την πραγματική διάσταση των Ηλυσίων Πεδίων των αρχαίων Ελλήνων. Αυτοί οι οποίοι θα ομολογήσουν Ιησού Χριστόν, θα εισέλθουν στα Ηλύσια Πεδία για να ανταμώσουν τους αθάνατους ήρωες και να κερδίσουν την Ουράνια Βασιλεία. Αντίθετα, όσοι λάβουν το χάραγμα, θα τοποθετηθούν στην Αχερουσία λίμνη (κατά τη Σίβυλλα) και στη λίμνη του πυρός (κατά τον Ιωάννη). Ο Άγιος Αυγουστίνος σε δημόσια ομοιλία του, στο «Λόγος Παραινετικός πρός Έλληνας», παροτρύνει τους ανθρώπους να δώσουν προσοχή στα λεχθέντα υπό των Σιβυλλών, για να είναι αιτία πολλών αγαθών.
Ομοίως, το βιβλίο «Τα αρχεία της Χαμένης Γνώσης, Λόγοι Πυρός» δίνει στην δημοσιότητα όλα τα σπάνια χειρόγραφα των Σιβυλλικών χρησμών και παρουσιάζει όλες εκείνες τις ιστορικές πηγές, που σαν προβολείς κάνουν την αλήθεια να λάμπει. Ο Απόστολος Παύλος μιλώντας σε κήρυγμα του Αποστόλου Πέτρου φανερώνει στο πλήθος: "Λάβετε και τας Ελληνικάς βίβλους. Επίγνωτε Σίβυλλαν, ως δηλοί ένα θεόν και τα μέλλοντα έσεσθαι." Όχι μόνο δηλαδή προτρέπει τους Έλληνες να γνωρίσουν τις Σίβυλλες αλλά ταυτόχρονα τους ωθεί να μελετούν και τις Ελληνικές βίβλους. Αυτές οι βίβλοι, στις οποίες αναφέρεται ο Απόστολος Παύλος δεν είναι άλλες από το σύνολο της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, η οποία δυστυχώς έχει διασωθεί μόλις σε ποσοστό 5%. Δυστυχώς οι ρήσεις αυτές του Αποστόλου Παύλου δεν περιλαμβάνονται στις «Πράξεις των Αποστόλων». Ομοίως και οι Σιβυλλικοί χρησμοί αρκετές φορές παρεδώθησαν στην πυρά από τους αρνητές του Ελληνικού Πνεύματος.
Η προφητεία της Σίβυλλας Αρτέμιδος για τον επερχόμενο κατακλυσμό, αποτελεί αδιάψευστο τεκμήριο περί υπάρξεως Ελληνικής γραφής πρό του κατακλυσμού, δηλαδή πρό της 10ης π.Χ. χιλιετίας. Οι προκατακλυσμιαίοι Σιβυλλικοί χρησμοί, όπως και τα Ερμητικά κείμενα, αρχικά ευρέθησαν στην Αίγυπτο η οποία δεν πειράχτηκε απ' τον κατακλυσμό. Ο Διονύσιος ο Αλικαρνασεύς αλλά και ο Μάρκος Αντίμαχος, μας πληροφορούν ότι τα βιβλία όλων των Σιβυλλών ευρίσκοντο στο εσωτερικό του Ναού του Διός, στον Καπιτωλίνο λόφο της Ρώμης, φρουρούμενα από 10 και αργότερα από 30 ένοπλους άνδρες. Οι ίδιοι χρησμοί διεσώθησαν και στο θησαυρό των Σικυωνίων, στους Δελφούς, ένας ναός όπου υπήρχαν ευρήματα που δίδονταν προς τιμή του Απόλλωνος. Οι Σίβυλλες δεν "έστρωναν" με γλαφυρότητα τους λόγους τους. Ήταν διάμεσα μεταξύ Θεού και ανθρώπων, μεταλαμπαδεύοντας το λόγο του Θεού.
Πείτε μου τώρα, γιατί δεν παρουσιάζονται στα παιδιά μας όλα τα παραπάνω; Μήπως τελικά το Ελληνικό Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων δεν είναι και τόσο...Ελληνικό; Ή μήπως όλα αυτά είναι....ακραία; Και τί πρεσβεύει δηλαδή ο....μεσαίος χώρος; Την αποσιώπηση της ιστορικής αλήθειας, η οποία αποδεικνύει, πως οτιδήποτε έχει λάβει χώρα στον πλανήτη μας είναι έργο Ελλήνων; Μήπως δεν «βολεύει» αυτό να πολυαναφέρεται; Ή μήπως, γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, επιβάλλεται η φυλετική αλλοίωση και η εξαφάνιση του γένους των Ελλήνων, του Ελληνικού γόνου, τον οποίον ο Θεάνθρωπος ετίμησε και εξύψωσε με την παρουσία του εδώ στην Γη;
6 σχόλια:
Αγαπητέ φίλε,γράφεις ότι ο Κυριος μας Ιησους Χριστός ηταν Ελληνας επειδη γεννήθηκε στην Ναζαρετ,η οποια ηταν ελληνικη αποικια.Κατα την ιδια αποψη και οι πακιστανοι που γεννιουνται στην Ελλαδα ειναι Ελληνες.Επειδη όμως αυτό σε καμμια περιπτωση δεν ισχυει,ετσι ειναι ατοπο και το επιχειρημα σου για την καταγωγή του Ιησου.Ο Ιησους Χριστός εσαρκώθει εκ Πνευματος Αγίου και εκ της Υπεραγιας Θεοτοκου,η οποια ηταν Ιουδαία.Αρα και ο Χριστός,οσον αφορα την ανθρωπινη του πλευρα ηταν Ιουδαιος και αυτο ειναι δόγμα της Ορθοδόξου Εκκλησιας.Επισης ο Ποιητης των Πάντων παρουσιάστηκε για πρώτη φορα στην γη με μορφή,ως βρέφος στην Ναζαρέτ και με το όνομα Ιησους Χριστος.Αποκάλυψε δε μέρος της Θεοτητας Του οταν μετεμορφώθει ενώπιον των τριων μαθητών του,και οι οποιοι κάλυψαν τα μάτια τους γιατί δεν μπορουσαν να αντέξουν την λάμπρότητα.Αλλα αν θέλεις παμε και πιο πάλιά οταν Ο Θεός έίπε στον Μωυση να ανέβει στο ορος Σινά,και διέταξε να μην κοιταξει κανεις προς το ορος (το οποιο ηταν καλυμμενο με συννεφα)εκτός απο τον
Μωυση,γιατί "δεν δύναται ανθρωπος να Με αντικρυσει και να ζησει".Και όταν κατεβηκε ο Μωυσης απο το ορος ειχε το προσωπο του καλλυμενο γιατι τοσο πολύ ελαμπε και δεν μπορουσε ο αδελφος του Ααρων και οι υπολοιποι να τον κοιταξουν.Και επίσης τα παραπάνω αποτελουν δογμα της Εκκλησιας μας.Αρα πως λες οτι εφανερωθη με ολη του την Θεικη μεγαλοπρεπεια και λαμπροτητα στον ερμη τον τριμμεγιστο?...Και επειδή λοιπον ολοι γνωρίζουμε οτι ημιθεοι δεν υπάρχουν ούτε υπηρξαν ποτε,και ένας είναι ο Θεος,ας πάμε πάλι στην Αγιά Γραφή και συγκεκριμμενα στους ψάλμους του Δαυιδ,οπου ξεκάθαρα δήλωνει ο Κύριος μεσω του προφητη:"Οι Θεοί των Εθνων,δαιμόνια εσται".Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στα καίνα δαιμονια του Σωκρατη,αλλά στους Δαιμονες.Άρα εξηγησέ μου σε Ορθοδοξή πάντα βάση,τι ήταν ο ερμης ο τριμεγιστος,εφοσον Θεος η ημιθεος σίγουρα δεν ηταν...Επισης αγαπητέ φίλε πολύ ευκολα απαξίωσες την Α Οικουμενικη σύνοδο λέγοντας οτι αφαιρεσε μια φραση,απο το κατα Ιωαννην Ευαγγελιο,υποννοωντας σκοτεινους σκοπους της Συνόδου και μαλιστα λες οτι ευτυχως διεσώθει αυτη η φράση απο τον Φίλωνα.Θα επρεπε να γνωρίζεις ως Χριστιανος Ορθοδοξος οτι στην Α Οικουμενικη Σύνοδο ελαβαν μερος καποιοι απο τους μεγαλύτερους Πατερες και Αγιους.Μεγας Αθανάσιος,Αγιος Νικόλαος,Αγιος Σπυρίδωνας,Αγιος Μάξιμος ο Ομολογητης,Μεγασ Παφνουτιος κ.α.των οποίων οι σκοποι σίγουρα δεν μπορουν να αμφισβητηθουν.Και πόσο μαλλον απο καποια αόριστη πηγή...Επίσης απαξίωσες την Παλαιά Διαθήκη λεγοντας οτι το Βιβλιο της Γεννεσης ειναι κακογραμμενο αντιγραφο...Αρα παλι ενα θεσπισμενο απο Αγιους Πατερες δόγμα το αναιρεις και μαλιστα με αμφιβολη πηγη.Τελος φίλε μου,ο σπερματικος λόγος για την έλευση του Κυριου μας υπήρξε σε ολο τον αρχαιο κόσμο.Λιγοτερο στους διαφορους λαους,πιο πολυ στους Ελληνες,αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο το κατειχαν οι Ιουδαιοι.Και αυτο επισης είναι δογμα.Επειδή λοιπον φιλε μου,ειμαστε πρώτα ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ και μετα ελληνες,και επειδη ο αρχηγος μας ειναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ και οχι οι αρχαιοι Ελληνες,των οποιων η φιλοσοφια ΠΟΤΕ δεν προσβληθηκε απο τον Χριστιανισμο,ειναι καλό να μην γραφεις πραγματα τα οποια κανουν τον κοσμο που δεν γνωριζει να πιστευει οτι ο Χριστιανισμος εξαφάνισε τον ελληνισμο και παρομοιες αναληθειες.Πριν βιαστεις να βγαλεις συμπερασμα για εμένα,σου λεω πως εχω βιλιοπωλειο με Χριστιανικα Ορθόδοξα Βιβλια αλλα και με Αρχαια Ελληνικη γραμματεια.Θα χαρω για παιρεταιρω διαλογο.
Αγαπητέ φίλε, κατ’ αρχάς σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Λέγοντας, ότι ο Ιησούς γεννήθηκε στην Γαλιλαία, είναι ηλίου φαεινότερο, ότι εννοούσα πως είναι ΓΕΝΕΤΙΚΑ Ελληνικής καταγωγής διότι όλες οι πόλεις στα παράλια ήταν Ελληνικές (οι αρχαιολόγοι έχουν εντοπίσει άνω των 250 Ελληνικών πόλεων) κατά συνέπεια οι πληθυσμοί τους είναι ΕΛΛΗΝΕΣ το γένος. Και βεβαίως, οι ανωτέρω αποικισμοί χάνονται στην αχλύ του χρόνου μιας και οι πρώτοι Έλληνες άποικοι, οι ΚρητοΜινωίτες (λέγε μας Φιλισταίους) τους οποίους πολλά κατάπτυστα κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης αναφέρουν ρητά «σφαγιάστε τους Έλληνες (καταλαβαίνεις λοιπόν γιατί εκφράζομαι τόσο απαξιωτικά για την Π.Δ.) έχουν βρεθεί εκεί πολύ πολύ πριν οι νομάδες και τσοπάνηδες της ερήμου βρουν τελικά (μετά από...150 χρόνια, που τους πήρε να βγουν απ’ την έρημο) τον τόπο εγκατάστασής τους. Αλλά αυτά είναι γνωστά και κατεγγεγραμμένα στην Ιστορία πλέον.
Το πραγματικό βαπτιστικό όνομα του Ιησού είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ και σημαίνει «ο δικός μας ηλιακός νους» Εμμα-νου-ηλ...Πρέπει να είναι κανείς στραβός ή να μην γνωρίζει Ελληνικά για να μην το βλέπει. Όλα τα ονόματα με την κατάληξη –ηλ στο τέλος, (Μιχαήλ, Γαβριήλ) όχι μόνο είναι Ελληνικά αλλά υποδηλώνουν φωτοφόρα όντα, ηλιακούς γόνους (Ποιούς άραγε;) Θέλεις και άλλη απόδειξη, η οποία είναι γνωστή τοις πάσι; O Κύριος με τους μαθητές του και όλο τον ντόπιο πληθυσμό μιλούσε ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Την μοναδική φορά, που επεχείρησε να μιλήσει Αραμαϊκά, την γλώσσα των Εβραίων δηλαδή, πολύ απλά δεν τον...κατάλαβαν. Και αυτό έγινε βεβαίως, όταν ήταν επάνω στο Σταυτό και είπε το περίφημο «Ηλί ηλί λαμα σεβα χθανί» (Θεέ μου, θεέ μου ίνα τί με εγκατέλειψες) αν και αρκετοί ιστορικοί μελετητές υποστηρίζουν πως ακόμα και τότε μιλούσε Ελληνικά (Ηλι,λημα, σαβαϊ χθόνιοι)...
Σχετικά με την...μοναδικότητα, θα σου έλεγα, πως υπάρχει τεράστια...πανσπερμία δημιουργημάτων στο Σύμπαν και αυτό βεβαίως δεν το λέω μόνον εγώ αλλά οι σύγχρονες ανακαλύψεις της επιστήμης, οι οποίες έχουν πλέον σχεδόν αποδείξει, έχοντας βρει όλα τα απαραίτητα ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΚΡΟΜΟΡΙΑ στο διάστημα, ότι υπάρχει ζωή και εκτός γης. Στην πράγματικότητα, η επικρατούσα θεωρία για την γέννηση της ζωής στον πλανήτη μας είναι πως ήρθε έτοιμη από το διάστημα, συμπλέοντα απόλυτα με τις απόψεις των Ελλήνων σοφών. (Εάν θέλεις και έχεις χρόνο και διάθεση διάβασε το άρθρο μου «Διάλογος με έναν εξωγήινο, όπου δίνω όλα εκείνα τα ιστορικά αλλά κυρίως τα ΒΙΟΛΟΓΙΚΆ επιχειρήματα δια του λόγου το αληθές...) Κατά συνέπεια οι Ολύμπιοι όχι μόνο υπήρξαν αλλά ήταν μια κατηγορία οντοτήτων, θα μπορούσες να την πεις και αγγέλων, με θαυμαστή τεχνολογία και τεχνογνωσία οι οποίοι συνέβαλαν στην δημιουργία του Ελληνικόυ γόνου αλλά και ταυτόχρονα προετοίμασαν το έδαφος για τον ερχομό του Κυρίου. Όλες οι Θεογονίες του αρχαίου Ελληνικού κόσμου και κυρίως ο Πλάτων στον Τίμαιο ( ο οποίος αναφέρει ρητά το πώς οι Ολύμπιοι έπλασαν ΚΑΤ’ ΕΝΤΟΛΗΝ ΘΕΟΥ το υλικό σώμα των ανθρώπων με δεσμούς όχι άλυτους, όπως το δικό τους αλλά γήινων στοιχείων ) τα αναφέρουν αναλύτικά. Εάν διαβάσεις τις Σίβυλλές, τις οποίες ανέλυσα στο άρθρο μου θα δεις καθαρά, ότι ομολογούν, προφητέυουν και προετοιμάζουν το έδαφος για την έλευση του Κυρίου. Αλλά δυστυχώς αυτά δεν συμφέρουν κάποιους να τα γνωρίζουν οι ΝεοΈλληνες...
Η αποκάλυψη του Θείου στον άνθρωπο σαφώς και δεν έχει βιωθεί για πρώτη φορά με τον ερχομό του Ιησού Χριστού (θα έλεγα αλλοίμονο εάν γίνονταν αυτό και η ανθρωπότητα δεν είχε οδηγούς...) Θείες Αποκαλύψεις έχουμε καθ’ όλην τη διάρκεια της Ελληνικής Ιστορίας (θυμήσου τον Ορφέα, τον Ερμή τον Τρισμέγιστο, τον οποίον ανέφερα, το πυρ του Προμηθέα, όπου δεν ήταν η....φωτιά βεβαίως αλλά ίσως κάποιος νέος γόνος στο DNA των Ελλήνων όπως ομολογεί και ο Επίσκοπος Θεσσαλονίκης Ευσέβιος, κάνοντας λόγο για...σπέρμα πυρός, τον Επιμενίδη, ο οποίος έσωσε την πόλη των Αθηνών από τα φάσματα που...την κατείχαν, με δυο σειρές προβάτων άσπρα και μαύρα, τα οποία θα πρέπει να συνεβόλιζαν την αντίθετη πολικότητα του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου, το οποίο είχε δημιουργηθεί από κάποιους...ηγέτες (καλλιώρα), που ήθελαν να ελέγχουν τους Έλληνες εφαρμόζοντας και ποινές δανεισμού σωμάτων...αλήθεια σου θυμίζει κάτι αυτό…; και τόσες άλλες Θείες αποκαλύψεις... ) Όπως ανέφερα και πριν, αρκετές τέτοιες Αποκαλύψεις εμπεριέχουν συμβολισμούς και δείχνουν αφ’ ενός την αέναη μάχη για επιβίωση του Ελληνικού γόνου (ως απόγονος αγγελικών οντοτήτων) στον πλανήτη μας και αφετέρου προετοίμασαν το έδαφος για την έλευση του Θεανθρώπου εδώ στη Γη.
Δεν απαξίωσα καθόλου την Α’ Οικουμενική Σύνοδο, αντίθετα είπα, ότι εκεί ο Άγιος Αθανάσιος κυριολεκτικά τσάκισε τον Άρειο με επιχειρήματα μέσα από την αρχαία Ελληνική Γραμματεία. Πάντως, δεν βρίσκεις, πως είναι πολύ περίεργο να αφαιρείται η ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ φράση του Ιησού από το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο, όπου λέει «ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθεί ο Υιός του Ανθρώπου...» Ο Κύριος συνεχίζει και αποκαλύπτει «Ελλάς γαρ αψευδώς ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον λογισμόν αποτείκτουσα οικειούμενον επιστήμην...»αποκαλύπτοντας τα ΠΑΝΤΑ! Τα πάντα, σχετικά με το σημαίνει Ελλάς, ως μήτρα του Πανανθρώπινου πολιτισμού τόσο πνευματικά, όσο και γονιδιακά (επανασυνδεοντάς μας και με τους θεούς των Ελλήνων και το πώς αυτοί έκαναν επεμβάσεις στο ανθρώπινο γενετικό υλικό, που όπως ανέφερα ενυπάρχει σε όλη την αρχαιοΕλληνική Γραμματεία). Μην σε μπερδεύει η λέξη Θεός. Προέρχεται από το ρήμα θέω, που σημαίνει τρέχω, ίπταμαι, (από το θρόϊσμα, που κάνουν τα φύλλα) υποδηλώνοντας όντα με απίστευτες τεχνολογικές δυνατότητες, τα οποία ήσαν ανέκαθεν δίπλα στον Έλληνα, μπολιάζοντάς τον με δημιουργική σκέψη για να φτιάξει αυτόν τον υπέρμανπρο πολιτισμό, δρώντας πάντα όμως, κατ’ εντολή ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ!
Οι Άγιοι Πατέρες της Ορθοδοξίας (Άγιος Αθανάσιος, Αγία Αικατερίνη, Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Μέγας Βασίλειος, Ιωάννης ο Δαμασκηνός και τόσοι άλλοι) όχι απλά ετίμησαν μέσα από τα έργα τους την αρχαία Ελληνική Γραμματεία αλλά ουσιαστικά συνέχισαν την φιλοσοφική σκέψη και τα πρότυπα και τις ιδέες των Προσωκρατικών, του Σωκράτους, του Πλάτωνος, του Αριστοτέλη, των Στωικών... Διότι αυτό ακριβώς είναι η Ορθοδοξία. Η αρμονική συνέχεια του αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος τόσο σε επίπεδο άξονας δόγματος (αγάπη, αλήθεια, δικαιοσύνη) όσο και σε επίπεδο λατρευτικής τελετουργίας (όλη η Θεία Λειτουργία είναι κυριολεκτικά δανεισμένη για να μην πω κάτι άλλο, από τα Καβείρια και τα Ελευσίνια Μυστήρια...)
Φρονώ από την άλλη, ότι αποτελεί απίστευτη...βλασφημία προς τους προγόνους σου να λες, ότι τον Σπερματικό λόγο και την έννοια του Θείου την είχαν αντιληφθεί καλύτερα, ποιοί...; οι Ιουδαίοι (!) ΑΥΤΟΙ οι οποίοι έγιναν Θεοκτόνοι, που ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ τον Κύριο διότι δεν τους συνέφεραν αυτά, που έλεγε (αυτό αποτελεί το καλύτερο επιχείρημα όσων βλέπουν κάποια...σχέση του Ιησού με τους Εβραίους) ΑΥΤΟΙ οι οποίοι ήσαν ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ και λάτρευαν τον χάλκινον όφι και τα...χρυσά βόδια, ΑΥΤΟΙ οι οποίοι ήταν μια ζωή ΔΟΥΛΟΙ άλλων λαών, (Ελλήνων, Αιγυπτίων, Βαβυλωνίων, Περσών, ξανά Ελλήνων, Ρωμαίων, ξανά Ελλήνων(Βυζαντινών), Αράβων, Τουρκων και πάει λέγοντας...) διότι ήσαν τόσο άνανδροι και ανίκανοι να πιάσουν όπλο και να υπερασπισθούν την πατρίδα τους (ποιά πατρίδα αλήθεια...) ΑΥΤΟΙ οι οποίοι μισούσαν τον Ελληνικό γόνο σε κάθε στιγμή της Ιστορίας του και βεβαίως ακόμη τον μισούν και επιχειρούν διεισδύοντας ύπουλα στις υπερδυνάμεις να εφαρμόσουν την Νέα Τάξη Πραγμάτων, ούτως ώστε να αλλοιώσουν την φυλετική ταυτότητα κάθε λαού (επειδή είναι αυτοί μπάσταρδοι) και κυρίως της ξεχωριστής Ελληνικής φυλής. Αλλά έννοια σου, μέρες μετράνε....Αφού όπως λες έχεις βιβλιοπωλείο, θα σου συνιστούσα να ρίξης μια ματία στο βιβλίο «Εβραίοι, όλη η αλήθεια» του Κώστα Πλέυρη. Θα σου παρέξει όλα εκείνα τα ιστορικά επιχειρήματα για να καταλάβεις τί εννοώ....
Εάν λοιπόν αυτά, που μου αναφέρεις τα έλεγες σοβαρά τότε δεν έχουμε να πούμε τίποτε άλλο και το μόνο, που σου λέω είναι...ΜΕΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΛΑ ΣΟΥ!!!
Και κάτι ακόμα. Δεν είμαστε φίλε πρώτα Χριστιανοί Ορθόδοξοι και μετά Έλληνες (εσύ μπορεί να νιώθεις έτσι, μίλα για λογαριασμό σου...) Είμαστε ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΌΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ! Διότι ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΣ και διότι ΠΑΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΙΜΙΟΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ Η ΠΑΤΡΙΣ!!!!!!!!!!
Αγαπητέ φίλε,
η άποψη ότι ο Ιησούς ήταν γεννετικά Έλληνας είναι απλά μια εικασία και τίποτε παραπάνω. Επίσης δεν έχει καμία σημασία γενικότερα εφόσον ούτε η γλώσσα Του, ούτε το θρησκευτικό του περιβάλλον πρόδιδαν κάτι ελληνικό.
Επίσης, ποια είναι ακριβώς η σημασία της καταγωγής εφόσον η έννοια "Έλλην" είχε μόνο θρησκευτικό και πολιτιστικό υπόβαθρο και σε καμία περίπτωση εθνικὀ.
Δημοσίευση σχολίου